Healix

Marcel Alberts had na de verkoop van zijn bedrijf een keuze. Hij kon ervoor kiezen om op het strand te gaan zitten óf een impact te maken op het gebied van duurzaamheid. Het werd optie twee.

Marcel bedacht Healix: zijn manier om een bijdrage te leveren aan het leefbaar houden van onze aarde. Healix zamelt plastic in (zoals afgedankte visnetten, landbouwplastics, touw etc.) en recycled die tot grondstoffen voor nieuwe producten.

Samen met Marcel hebben we Healix een duidelijke en herkenbare visuele identiteit gegeven. We zijn daarin geslaagd door eerst goed te luisteren en door te vragen. Dat vormt immers de basis voor goed advies en ontwerp en voor heldere communicatie in het algemeen. Vervolgens hebben we de website als ’communicatie-hub’ onderhanden genomen, een set pictogrammen gemaakt én ervoor gezorgd dat ze alle tools hebben om hun marketingdoelen te bereiken. Dit hebben we onder andere gedaan door een ‘rescue label’ te ontwerpen dat de kern van Healix visualiseert.

https://healix.eco

Kleurenpalet

Azure

#47b5ba

Scarpa Flow

#6c6b6a

Black

#000000

Flame Pea

#ef4624

Black

Typografie

Roboto Bold

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z

Roboto

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z